Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne ühise põllumajanduspoliitika kavade kohta
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 18:09:36 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Nikolaos Milionise juhtimisel koostatud eriaruanne 20/2024 „Ühise 
põllumajanduspoliitika kavad – keskkonnahoidlikumad, kuid ei vasta ELi 
kliima- ja keskkonnaalastele ambitsioonidele“.

ELi keskkonna- ja kliimaeesmärkide ning ELi riikide koostatud 
põllumajanduskavade vahel on märgatav lõhe. 2023.–2027. aasta ühine 
põllumajanduspoliitika (ÜPP) andis liikmesriikidele paindlikkuse, et 
kajastada oma kavades ELi ambitsioonikaid keskkonnahoidlikke eesmärke. Kõik 
riigid kasutasid põllumajandus- ja keskkonnatingimuste täitmiseks lubatud 
erandeid, samal ajal kui mõned vähendasid ELi raha saamiseks vajalike 
keskkonnahoidlike meetmete võtmist või viivitasid sellega. Audiitorid 
järeldavad, et üldiselt ei ole ÜPP kavades seatud keskkonnaeesmärgid 
varasemast oluliselt rangemad.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2024-20>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .